2011. március 24., csütörtök

Léber Barbara - Couture Aqua

Folyamatosan próbálom követni a magyar divatot, több kevesebb sikerrel. Magyarország sok tehetséges tervezővel dicsekedhetne, ha odafigyelne rájuk.
Tegnap mutatták be Léber Barbara új kollekcióját mely a Couture Aqva névre hallgat. a stílusa nem az én egyéniségemhez passzol,de találtam egy két darabot amit szívesen magaménak tudnék.:) Bár a modellek kiválasztását még mindig nem értem...










 fotók : fashion time, Holecz Endre

Egy kis szösszenet a bemutatóból:

4 megjegyzés:

  1. Hát én sem nagyon értem, hogy miért "ilyen" modelleket választottak ki...
    Szerintem az a szép, ha egy modell (tényleg) vékony..
    Az első képen látható ruha a kedvencem! :)

    VálaszTörlés
  2. Uh, smink borzalom, világítás borzalom, néhány modell...Nekem kissé már unalmasak Léber Barbara ruhái, mintha mindig ugyan azokat ruhákat készítené. Szépek, de unalmasak!

    VálaszTörlés
  3. Magyarországon aki jó modell az már régen elhúzott innen, egyébként egyetértek, már nem keresem a válaszokat arra, hogy mi miért nem vagyunk kicsit nyitottabbak a divatra és legfőképpen igényesek rá, de ha nem, hát nem.
    Nem szeretem a legtöbb magyar tervezőt, kivétel Dora Abodi, de már kezdek eltávolodni attól, amit képvisel, meg úgy magától a stílustól, ugyanígy a Use, de ők legalább elindultak egy olyan vonalon, ami járható hosszú távon is.

    Ez viszont szörnyű.

    VálaszTörlés
  4. Ez borzasztó szerintem is, modellek, sminkek és ruhák. A legtöbb ruháról az alacsony költségvetésű falusi lagzi jut eszembe.

    VálaszTörlés